Gratis geschenk bij een bestelling boven € 75,-
  • ♛GRATIS VERZENDING BOVEN DE € 75,-♛
  • ♛Levering 2-3 werkdagen♛
  • ♛''Achteraf Betalen met KLARNA''♛
  • ♛GRATIS BEZORGING IN ALMERE HAVEN♛
Veelgestelde vragen
1 Veel gestelde vragen?
1.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Creditcard, Paypal en Klarna achteraf

1.2 Wat kost de verzending?

Nederland € 3,95 Boven de € 50,- zijn GRATIS!
Belgie € 7,95 Boven de € 75,- zijn GRATIS!

1.3 Hoelang duurt de verzending?

Brievenbuspost en pakketpost heeft een levertijd van 2- 3 werkdagen (m.u.v. feestdagen).
2B Stylish is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

1.4 Waarmee word mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden bezorgd via DHL en aangeboden op het door u opgegeven afleveradres.

1.5 Krijg ik een Track & Trace code van mijn bestelling?

Zodra wij uw pakket hebben verzonden krijgt uw van ons een verzendbevestiging. U ontvangt een e-mail van DHL met uw track en tracé code daar in zo kunt u uw pakket volgen.

1.6 Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Indien (een deel van) de bestelling niet aan u wensen voldoet, kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Artikelen uit de Sale (met korting) kunnen niet geretourneerd worden.
Vul het Retourformulier in en stuur deze mee.
Geen formulier gehad ?
Print deze dan uit.
 
Retourformulier

1.7 Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

- Het artikel moet in originele staat verkeren en voorzien van de originele verpakking met prijskaartje.
- Artikelen dienen ongedragen, ongewassen en ongebruikt te zijn (uiteraard mag kleding gepast zijn).
- Sale artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
- Retourzendingen die niet aan bovenstaande voldoen worden niet in behandeling genomen.

1.8 Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

2B Stylish
Brink 61
1354 HM 
Almere Haven - Centrum

1.9 Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst in onze winkel worden de geretourneerde artikelen gecontroleerd, waarna wij de bank opdracht geven tot het terugstorten van u betaling. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat u het geld daadwerkelijk op uw bankrekening hebt staan. Wij streven ernaar om binnen 7 werkdagen de retourzending te verwerken.

1.10 Kosten retourneren?

De retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

1.11 Ik heb geen bevestiging gekregen?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen naar ​[email protected] 

1.12 Garantie

2B Stylish is niet aansprakelijk voor krimpen, printvervaging, patche, glitters, pullen,
losraken van de steentjes, knopen en ritsen etc. wat ontstaat door het dragen en of wassen van de kleding.​U dient bij ontvangst van de bestelling te controleren of de items niet defect zijn. Is dit wel het geval? Stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en eventuele foto's van het defect.

1.13 Wasadvies

Wij advizeren altijd de kleding binnenste buiten te wassen met de knopen en ritsen dicht. Wasadvies op 30 GRADEN! Kleding liever NIET in de droger doen in verband met eventueel krimpen van het kledingstuk. De gekleurde kleding dient eerst met de hand gewassen te worden om te kijken of de kleding niet afgeeft. Daarna wassen op kleur. Kleding met opdruks/glitter/patche dient u binnenste buiten te wassen. Het liefst op de hand, anders is de kans heel groot dat opdruks/glitter/patchen eraf gaan in de wasmachine.

1.14 Overige vragen?

Staat je vraag er niet bij? Vul hier onder dan het contact formulier in. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!