Veelgestelde Vragen

 1.1 Wat kost de verzending?

Nederland DHL ServicePoint € 4,95 / DHL Thuis € 6,45
België € 11,-

1.2 Hoelang duurt de verzending?
Brievenbuspost en pakketpost heeft een levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. feestdagen).
2B Stylish is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.

1.3 Kan ik mijn bestelling retour sturen?
De retour verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening van de klant.


Indien (een deel van) een van de artikelen de kleur of maat niet naar wens is, kunt u binnen 14 dagen retourneren.

Dit kunt u gemakkelijk in uw eigen account op onze webshop regelend.
- Retour aanvragen
- Klik de artikelen aan die u wilt retourneren.
- Kies een reden.
- En vraag uw retour aan.

U ontvangt dan daarna van ons een goedkeuren van u retour aanvraag.

Bij uw bestelling heeft u van ons een 'Kaartje' ontvangen met daar een QR-code op afgebeeld.
Scan deze code en u wordt direct door gelinkt naar de DHL site. Meld hier uw retour zending aan als brievenbus of pakket.
Adresgegevens:
2B Stylish
Brink 61
1354 HM Almere
Info@2bstylish.nl

Kies bij het kopje Services
Geen printer in huis.
U ontvangt dan een QR-CODE via u email deze kunt u dan laten scannen bij een DHL Servicepoint

1.4 Kosten retourneren?
De verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant.

1.5 Voor wie komt het risico van de retourzending?
Wanneer u iets online besteld heeft, wordt er een koopovereenkomst gesloten tussen u en de verkoper. Tot het moment van bezitsverschaffing ligt het risico van eventuele beschadiging of verlies van het pakket bij de verkoper. Dit houdt in dat tot het moment dat u het product daadwerkelijk in uw handen krijgt, de verkoper het risico draagt. Vanaf het moment van de bezitsverschaffing gaat het risico over van de verkoper op de koper. Dit betekent dus dat u nu zelf verantwoordelijk bent voor eventuele schade of verlies van het pakket.

Dit zorgt er dus voor dat indien het product tijdens de retourzending beschadigt of kwijtraakt dit voor uw eigen rekening komt. Het is immers uw eigen verantwoordelijkheid geworden om ervoor te zorgen dat het product veilig bij de desbetreffende verkoper aankomt.

1.6 Kan ik mijn artikel ruilen?
Dit is niet mogelijk. Als je een andere maat nodig hebt van een item, dien je een nieuwe bestelling op de webshop te plaatsen.

1.7 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Creditcard, PayPal en Klarna achteraf

1.8 Waarmee word mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen worden bezorgd via het door u opgegeven Post bedrijf en aangeboden op het door u opgegeven afleveradres.
Wij verzenden de bestellingen van Dinsdag tot en met Zaterdag. Bestellingen die vanaf Zaterdag 16:00 t/m Maandag 23:59 zijn geplaatst worden op dinsdag opgestuurd !

1.9 Krijg ik een Track & Tracé code van mijn bestelling?
Zodra wij uw pakket hebben verzonden krijgt uw van ons een verzendbevestiging met uw track en tracé code. U ontvangt ook nog een e-mail van het Postbedrijf met uw track en tracé code.

1.10 Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?
- Het artikel moet in originele staat verkeren en voorzien van de originele verpakking met prijskaartje.
- Artikelen dienen ongedragen, ongewassen en ongebruikt te zijn (uiteraard mag kleding gepast zijn).
- Retourzendingen die niet aan bovenstaande voldoen worden niet in behandeling genomen.

1.11 Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Na ontvangst in onze winkel worden de geretourneerde artikelen gecontroleerd, waarna wij de bank opdracht geven tot het terugstorten van u betaling. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat u het geld daadwerkelijk op uw bankrekening hebt staan. Wij streven ernaar om binnen 1-2 werkdagen de retourzending te verwerken.

1.12 Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Brink 61
1354 HM
Almere Haven - Centrum

1.13 Ik heb geen bevestiging gekregen?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spam box). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen naar ​info@2bstylish.nl

1.14 Garantie
2B Stylish is niet aansprakelijk voor krimpen, printvervaging, patches, glitters, pullen, losraken van de steentjes, knopen en ritsen etc. wat ontstaat door als gevolg van wassen, drogen, strijken, stomen of andere vormen.​

Ook zijn we niet aansprakelijk voor schade als gevolg van door derden begane opzet, schuld, nalatigheid of onoordeelkundig gebruik, Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie als gevolg van normale slijtage, beschadiging, opzet en/of nalatigheid.

U dient bij ontvangst van de bestelling te controleren of de items niet defect zijn. Is dit wel het geval? Stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en eventuele foto's van het defect.

1.15 Was advies
Wij adviseren altijd de kleding binnenste buiten te wassen met de knopen en ritsen dicht. Was advies op 30 GRADEN! Kleding liever NIET in de droger doen in verband met eventueel krimpen van het kledingstuk. De gekleurde kleding dient eerst met de hand gewassen te worden om te kijken of de kleding niet afgeeft. Daarna wassen op kleur. Kleding met opdrukken/glitter/patches dient u binnenste buiten te wassen. Het liefst op de hand, anders is de kans heel groot dat opdrukken/glitter/patches eraf gaan in de wasmachine.

Wasvoorschrift :
Niet geschikt voor de droger
Niet stomen
Matig heet strijken
Niet bleken
Programma voor fijne was (max. 30°C)

 1.16 Sale items, Live STUNTS 
Items die zijn afgeprijsd kunnen NIET geretourneerd worden.
U kunt hiervoor ook GEEN retouraanvraag voor doen.